SVISSSS!!!

Svissss!!!! Så har 8 veckor flugit iväg. Mitt sommarvikariat på HIA har tagit slut. Det är jättegött att äntligen få vara ledig. 3 veckors ledighet inklusive 1 vecka på cypern väntas. Men det känns också väldigt tråkigt. Jag trivs jättebra på HIA. Det har varit jätteroligt och intressant. Jag har lärt mig mycket om hjärtsjukdomar och hjärtsjukvård. Och att få jobba som undersköterska har varit väldigt givande. Jag har inte jobbat något inom vården innan jag började plugga. Så att nu bara få fokusera på undersköterskearbetet är jättebra och kommer ha stor nytta av det i mitt jobb som sjuksköterska. 

Men nu ska jag vara LEDIG!! Inatt hade jag mobilen helt avstängd (vilket typ aldrig händer), för att ingen skulle störa mig i min lediga skönhetssömn. Vilket var ett bra dag då jag fick reda på att en kompis skickat ett sms klockan 4 på morgonen. 

Det var allt för nu! Om en vecka är jag på cypern! Hej svejs, lingongrejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0