Mitt strukturerade kaos

Nuuuuuu!!!! Är jag klar med mitt arbete. Man kan alltid ändra på något men nu orkar jag inte mer. Nu är det bara att hålla tummarna på att det blir godkänt.

Då jag har suttit och skrivit så har jag använt mig en hel del av kurslitteratur så det har fått ligga framme när jag skrivit. Men sen på kvällen när man vill ta det lugnt, äta och mysa framför tv:n, då vill man inte ha alla böcker precis framför näsan. Jag kom då på en väldigt smart idé. Jag lägger alla böckerna på golvet bredvid bordet!! Detta har flera fördelar:
1. Böclerna finns nära till hands.
2. Böckerna syns inte så man slipper titta på dom när man inte pluggar.
3. Man slipper att varje kväll bära undan alla böcker någon annanstans.
4. Jag vet PRECIS vart jag har allt.

Dock ser det inte så fint ut men vem bryr sig ;) 




Men nu då jag är klar är det nog dags att städa undan mitt strukturerade kaos. Sen ska jag tillbringa dagen till att lägga upp gardiner! 
Hej svejs!! :)


Kommentarer
mamma

strukturerat kaos ligger nog i släkten

2011-11-10 @ 13:35:49
URL: http://mimmione.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0