Ikea!!!


Igår var jag och mamma ÄNTLIGEN på Ikea! Jag har länge tänkt att åka dit och handla saker till min lägenhet. Då jag först fick min lägenhet i december förra året så tänkte jag åka dit och storchoppa! Men med en pappa som tycker det är laaagom kul så blev det möbler från släktingar, second hand och diverse andra butiker istället. Allt för att slippa åka till Ikea.

Jag har klarat mig bra med dom grejer jag har i min fina 1:a men tycker att det är lite väl opersonlig med enbart de saker man behöver för att bo där. Så på handlingslistan stod saker för att göra lägenheten mer personlig och mysig. 
Så med pappa hemma, så drog jag och mamma iväg till ikea!

Men kände mig som en rookie i början. Först då man kommer till ikea så går man upp för en trappa där man kommer till möbelutställningen. Både jag och mamma letade febrilt efter vart vagnarna stod. Tillslut förstod vi att man inte behövde vagn till möbelutställningen utan det kom först då man var på "ta-själv-avdelningen". 

Måste säga att jag är riktigt nöjd med mina inköp! Det blev bl.a. en bokhylla, en röd matta, lila gardiner, kuddar och lampa m.m. Bilder kommer :)
Ha det fint Hej svejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0