21 år äldre än då jag föddes

Idag är det då min födelsedag! Jag är nu 21 år. Detta årets födelsedag känns inte så jättespeciell. Förra året då man fyllde 20 fick man gå på systemet. Men nu har jag liksom redan uppnått alla "Nu får jag... mål". Typ 15, 18 och 20. Nu händer det inte så mycket längre då man fyller år. Det är möjligtvis då man fyller 65 då man går i pension. Annars är det väl jämna tal att se fram emot.

Men det har varit en annorlunda födelsedag. För första gången i hela mitt liv (tror jag), fick jag ingen frukost på sängen då jag fyllde år. Kan bero på att jag nu bor själv i lägenhet. Och mamma och pappa var inte så sugna på att åka upp till Borås på morgonkvisten för att ge mig frukost på sängen. Så det kändes som en helt normal morgon med samma morgonrutiner. Dock kommer mamma, pappa och lillebror och hälsar på i eftermiddag. Får väl ta frukost på sängen då istället...

Nu ska jag fira mig själv med en kopp kaffe!
Hejsvejs! :D


Kommentarer
mamma

grattis gumman

2011-11-17 @ 15:17:36
URL: http://mimmione.blogg.se/
Matilda

sv: Taack så mycket! :D



Grattis i efterskott! ;)

2011-11-20 @ 01:52:38
URL: http://pafyrahovar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0