Helt underbart sommarjobb!!

Asså tjena vilken intressant sommar jag kommer att ha! 
Har varit 2 dagar på HIA nu och tycker det är jätteintressant och väldigt roligt!! 



Det är till HIA som ambulansen ibland ringer och vill ha hjälp med EKG. Till exempel med att jämnföra EKG med tidigare EKG för att sedan se om det finns några nya förändringar. Och innnan idag så var jag med en sjuksköterska då hon tittaden på ett EKG från ambulansen. Hon förklarade väldigt pedagogiskt och bra! För det här med att tyda EKG har vi inte läst något om i skolan. Och det är inte helt lätt att förstå vad man ska titta efter osv. Men då hon förklarade så förstod jag och hängde med 

Så jag HOPPAS att jag får jobba men hjärta-kärl då jag är färdig syrra! För jag är hel lyrisk och skulle kunna jobba både dagpass och kvällspass idag ^^
Nu ska jag dricka kaffe! Hej svejs!!




Kommentarer
Foto - EmoSuss

Sv: Haha jaha, okej. ^^ Vad har hon för bloggadress då? =) Ja, jag tänkte faktiskt göra det, jag får kolla lite betyg och sådant. Skulle inte alls vara helt fel att jobba som det. Tack för tipset! :D



(Jag har absolut ingen aning om du fick någon avisering till din blogg att jag svarade på din kommentar. Jag förstår inte riktigt den nya layouten för blogg.se så jag lämnade en kommentar här också, haha!)

Kram!

2012-06-19 @ 18:03:07
URL: http://emosuss.blogg.se/
Ante

Svar: Ja det är ganska galet!

Tack så mycket, kul att dom gillas :)

2012-06-19 @ 19:29:48
URL: http://openclose.blogg.se/
Foto - EmoSuss

Haha okej!

Får gå in och kolla där helt enkelt! =)

2012-06-19 @ 20:10:01
URL: http://emosuss.blogg.se/
Monica

Tack för titten hos mig! Jag undrar hur patienten med det EKG mår...helt plötsligt ett hjärta...hi,hi.

Önskar dig lycka till med ditt sommarjobb! Lär och njut! Kan säga att här har du en sjuksköterska som nu slutat efter 37 år! Du har måååånga härliga år framför Dig!

Var rädd om Dig och må gott!

Ps: kommer hålla lite koll på dig....fniss...

2012-06-19 @ 22:40:33
Ninja

Hej! Tack för kommentaren i min blogg. Kul att du hittat drömjobbet :)

2012-06-19 @ 23:08:21
URL: http://nordtellus.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0