Godbitarna i höst!!

Jaa idag var då första skoldagen efter sommarlovet. Tyckte faktiskt att det var skönt att komma tillbaka till skolan! 3 månaders sommarlov räcker gott och väl...Så nu vill jag börja köra igång så man kan ta examen någon gång! XD
Denna terminen läser vi 3 kurser. Dessa är:
  • Vetenskaplig teori och metod (Tjohoo!! Vad jag har väntat på denna godingen...NOT!!)
  • Slutexamination i klinisk omvårdnad (Nervöst!!!)
  • Examensarbete (Leta artiklar...SUCK!!)
Och alla dessa tre kurser har sina egna små smaskiga uppgifter. Här är ett litet utdrag: 

  • Seminarier och tenta i "Vetenskaplig teori och metod"
  • Sluttentamen - Observera att på denna tentan kan de fråga på vad som helst som vi har läst under dessa 3 år. Mums!!
  • Klinisk examination - En avslutande praktik där vi examineras på det praktiska arbetet.
  • HLR-utbildning
  • EXAMENSARBETE!

Men har jag tagit mig igenom 2,5 år på utbildningen så ska jag minsann klara av denna sista termin med!!!
I Januari SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0