Sir dator o:Co

Ovanstående är mina kompisar jag hänger med en hel del med just nu i denna veckan. Det är Sir dator, herr och fru överstrykningspenna, fröken anteckningsblock och den välsignade kaffekoppen. Det är ju så att ännu en tenta väntas på måndag. Så pluggar nu dag ut och dag in. Ämnet på denna tentan är psykiatri. Ska bli skönt att bli av med skiten så man kan gå vidare till nästa kurs. 

Och kan ju då passa på att meddela att jag på tisdag börjar termin 5, och har då gått 2 av 3 år på ssk-programmet!!! Känns GÖTT! Och tror nog att det sista året kommer flyga förbi som de 2 andra åren gjort. Fatta sen är jag färdig sjuksköterska!? Det är en helt galen känsla faktiskt. Då kommer jag ju faktiskt VARA NÅGON, rent yrkesmässig menar jag :P
Men det som ska bli skönast med att ta examen är att slippa just allt tentaplugg. Har en kär relation med mina kompisar på bilden men den kommer inte vara för evigt, och om 1 år kommer jag med glädje lägga dom på hyllan! (Åtminstonne fröken anteckningsblock och herr och fru överstrykningspenna, Sir dator och kaffekoppen kan få vara med ett bra tag till) XD

Ha det bra! Hej svejs!!


Kommentarer
mimmione

haha du är rolig du

2012-01-13 @ 16:55:58
URL: http://mimmione.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0