I väntans tider...


Ja nu väntar jag på mycket! Jag väntar på att denna kursen ska ta slut. Vilket den gör nästa fredag då det är dags för tenta (hjälp!).
Sen väntar jag på vinter, tro det eller ej. Jag tycker faktiskt att vinter är bättre än höst. Förutom att jag fyller år på hösten ;P På vintern är det även jul. OCh vem gillar inte jul? Gå och julstöka hemma, baka pepparkakor, gå och julhandla, springa runt i alla affärer i stan för att leta upp de perfekta julklapparna.
Och på tal om jul så kommer årets julkalender att vara "Mysteriet på greveholm 2". Hmmm... intressant... antingen succé eller en totalflopp... Oavsett vad det blir kommer jag sitta bänkad framför tv:n på första avsnittet :)

Sen väntar på att jag ska ta examen!! Bara 3,5 månad kvar nu!!! :D 
Snart ska jag börja skriva på mitt examensarbete tillsammans en klasskompis. Jag ser fram emot detta! Tycker det ska bli intressant. Vårat ämne är kris. Eller lite mer exakt:
"Att vårda människor i kris och sorg". Himla intressant! :)

Men det som jag egentligen väntar på mest just nu är att jag väntar på att det ska bli söndag... För på söndag kommer min kära syster hem. Hon har varit i Japan i 1 år och beträder svensk mark på söndag eftermiddag. Wiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D 



Kommentarer
FERHAT - Sjuksköterska

Har en ny tävling på min blogg där du kan vinna en namnskylt som du själv bestämmer hur den ska se ut, läs mer på http://ferhat.blogg.se/2012/december/vinn-namnskylt.html

Lycka till! :)

2012-12-13 @ 09:18:14
URL: http://Ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0