Snart resa nr 2!!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Det beror på att jag helt enkelt har haft fullt upp! Jag jobbar på och står i. Jag har nu jobbat 4 av 8 veckor så är nu halvvägs. Jag måste säga att det har gått JÄTTEFORT! Men antar att tiden går fort när man har roligt ;)

För övrigt så har jag varit GRYMT sugen på att boka en sista-minuten resa någonstans där det finns hav och en strand :P. Och jag vet att jag precis har varit ute och rest. Jag var i början av juni i Japan i 2 veckor. Men att vara i Tokyo är inte direkt en "bara-ligga-och-slappa-och-ta-det-lugnt-semester". För det är det jag är ute efter nu. OCH nu har jag ÄNTLIGEN fått bokat en solsemester!!!! V.34 drar jag iväg till Cypern och Fig tree bay i 1 vecka tillsammans med underbara vän som ville följa med! ^^
Det kommer bli kanon!!

Men först så ska jag jobba 4 veckor till innan ledigheten slår till på riktigt!! :)

Tack och hej för denna stund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0