Skitsamma, jag har sommarlov!!

Skitsamma, jag har sommarlov!! Det är mitt nya motto! I alla fall fram till 4 september då skolan börjar igen.
Det funkar på det mesta. Här är några exempel:
"Suck det regnar ute, Skitsamma jag har sommarlov!",
"blöö orkar inte gå och träna, äsch skitsamma jag har sommarlov".
"Mjölken är slut måste nog gå och handla, äsch skitsamma jag har sommarlov!"

Som vi alla har märkt så har vädret inte varit något vidare.. Verkar som det är "typisk svensk sommar" som är temat för sommaren 2012. Men som sagt SKITSAMMA JAG HAR SOMMARLOV!!

Innebörden i mitt motto är enkelt: Aldrig blir vi nöjda, alltid är det något som är besvärligt. Men nu har jag SOMMARLOV och då ska jag minnsann inte gå och vara nere för alla småproblem som dyker upp. Utan jag ska vara glad och njuuuuuta av mitt härliga (och sista) sommarlov!!!

Ikväll väntas stallet samt bio med vänner! Tjohoo och hej svejs!!! :D


Kommentarer
Foto - EmoSuss

SV: Menar du om bilden? =) Tack i alla fall ^^

Svar: Jaa jag menade om bilden. Tyckte det var bra skrivet! :)
Josefin

2012-06-30 @ 18:21:35
URL: http://emosuss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0