Soffpotatis??

Just nu har jag en period av lathet då det gäller träning. Jag varken har lust eller ork. Jag tränar på friskis och svettis. Men varje gång jag bokar upp mig på ett pass så i sista stund tänker jag: "näää jag stannar hemma istället". Och varje gång har jag en bra anledning till att inte gå och träna: "Jag MÅSTE fixa disken", "Jag hinner ju inte både handla OCH träna" osv. 

Jag har ett kort där jag endast kan gå på gruppträning av olika slag. Och då är dessa såklart på speciella tider, runt 17-20. Det är precis så att man hinner komma hem, sätta sig i soffan och: "blöööö orkar inte". Därför har jag kommit fram till att för mig skulle det passa bättre med ett gymkort. Då kan jag sticka till gymmet direkt efter jobbet. 

                                                

Fast en riktig soffpotatis och latmask är jag inte ;). Jag cyklar till jobbet varje dag, promenerar och rider 2 ggr i veckan. Så även fast friskis inte ser mig så ofta nuförtiden, så får sig mina muskler sig en omgång ändå titt som tätt :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0