Första dagen på jobbet

Idag börjar jag på nya sommarjobbet. Jag ska jobba som undersköterska på hjärtintensivavdelningen i Borås. Det ska bli väldigt spännande och intressant! Just hjärta-kärl tycker jag är väldigt fascinerande och väldigt intressant. Denna kraftiga muskel som ingen utav oss kan leva utan. 
Och att jobba som undersköterska ska också bli roligt.
Det ska också bli skönt att JOBBA på sjukshuset och inte vara där som STUDENT. Som student har man alltid lite extra press på sig. Man ska se till att få ett bra betyg, man har arbeten som ska skrivas osv. Men då jag nu får jobba istället för att vara student så slipper jag arbeten, ingen press på att få ett bra betyg. Vilket ska bli väldigt skönt!! Men missförstå mig inte, det är självklart rolgit att vara student med!! :)

För övrigt tror jag att mitt inlägg igår gjorde att statistiken på antal besökare gick upp rätt rejält. Tror minnsann att det var rekord! Det är alltid roligt :)

Men men, önska mig lycka till!
Hej svejs!!


Kommentarer
Foto - EmoSuss

Sv: Tack så mycket! :D Nej, jag har faktiskt inget macroobjektiv, dock har jag macrolinser som fungerar som förstoringsglas så man kan komma närmre det man vill fotografera. :)



Jösses, det låter galet roligt. Skulle hemskt gärna utbilda mig till undersköterska eller sjuksköterska, dock tror jag inte mina betyg är tillräckligt bra för att komma in på linjen. :/ Är också fascinerad av Hjärt-kärlområdet! :)

2012-06-18 @ 23:44:57
URL: http://emosuss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0