HELG

Jag har haft en uuuunderbar helg! Eftersom det är helg mellan 2 kurser så har jag inget att plugga, what so ever! Vilket är helt underbart!! Så i helgen har jag bara njuutit!

Jag har varit i stallet och myst! Mockat och grejat olch ridit liiiite. Jag är i stallet på fredagar och lördagar. Mockning kan tyckas vara väldigt tråkigt men faktiskt så är det rätt avlsppnande för hjärnan. Det blir dessutom roligare om man har en kompis med, vilket jag hade, både fre och lör. 
Jag skulle gärna ridit mer än vad jag gjorde men i brist på tid och skor på hästen så blev det en liten kort barbacka-skritt i paddocken :) 

Sen har vi firat pappa dubbelt upp. Pappa fyllde år igår + att det är fars dag idag. Så vi har haft party hela helgen :P
God mat, tårta och vin. Mums!!

Nu ska jag titta på "allt för Sverige" :D (riktigt roligt program på 1:an) :D
Hej svejs!


Kommentarer
N

Sv: Tackar, han är lika underbar som han ser ut :D

2011-11-13 @ 20:16:47
URL: http://blackijacki.blogg.se/
N

Sv: Okej! :)

2011-11-14 @ 08:13:20
URL: http://blackijacki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0