När dagen blir upp och ner

Imorse då jag gick upp så hade jag bra koll på vad som skulle göras och när. Dagen var tänkt att gå såhär:
1. Praktik - sluta 15.30.
2. Åka ner till stan och köpa lite träningskläder.
3. Kommer hem, ta det lugnt ett tag och sedan äta.
4. Träna klockan 18.00.

Ett bra upplägg för dagen tycker jag. Såhär blev dagen dock:
1. Punkt ett gick helt enligt mina planer.
2. Här börjar det gå snett. Då jag precis ska gå in i butiken tittar jag i min väska och upptäcker att jag inte har med plånboken. Suck.... Okej då var det bara att cykla hem...
3. Här vänds allt upp och ner totalt!!!!! Kommer hem, byter om och ska ta upp mobilen. Hittar inte mobilen!!! Letar överallt man kan tänka sig. Tänker att jag kan ju ringa till den... Öööö från vilken telefon då hade jag tänkt mig???
Pratar med min kompis via Facebook och hon är så snäll att ringer till min praktikplats för att se om den ligger där. Men nej, de hittar den inte där heller. Åh neh nu har den säkert blivit stulen tänker jag...
Motvilligt bestämmer jag mig för att ta bussen tillbaka till praktiken för att leta. På bussen sitter jag argt och grubblar över vilka som kan ha tagit min nya fina mobil. Väl på plats så hittade jag den lyckligtvis! Tack och lov!!!!!!!
4. Är hemma 17.50 och hinner omöjligen hinna till träningen. 

Nu är jag slut i hela huvudet! Min så välplanerade dag blev inte som jag tänkt mig. Håller tummarna att morgondagen ska bli mycket bättre! :D 

Ha det fint! Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0