Dålig morgon blev bättre

Morgonen idag gick inte jättesmidigt. Det började med att jag vaknade av att jag fick sms. Tittade på klockan, inser snabbt att den är halv 8. Jag börjar kvart i 7! Jag har försovit mig!!! Neeeejjj!!!! Har antagligen stängt av väckarklockan i sömnen. Jag ringde till min praktikplats det första jag gjorde. Slängde i mig en banan och ett halvt glas juice. Drar på mig både regnkläder och regnjacka för att det spööööööregnar ute och är tvungen att cykla. 
Väl på praktiken är jag 1,5 timme sen och ser ut som en blöt katt.

Dock blev eftermiddagen bättre. Var grymt shoppingsugen så efter att jag slutat stannade jag inne i stan och shoppade lite :) Resultatet blev en superduperskön kofta från Gina Tricot, en Tröja från HM och lite mascara m.m. Blev riktigt nöjd! Tror nog att jag kan ha på mig något av det på fredag då mamma fyller år! :D 
Alltid lika roligt att shoppa! :D Nedanför kan ni se min nya kofta!! :D
Min nyinköpta kofta! Jättemysig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0